sobota, 21 września 2013

Zaczynamy :))

Witajcie :)
Dzisiaj rozpoczyna się moja zupełnie nowa przygoda. Nigdy nie prowadziłam takiego bloga, praktycznie żadnego, zatem jest to moje pierwsze doświadcznie w sferze blogowania. Mam nadzieję, że pomimo tego znajdą się osoby, które będą to czytać. Moim celem jest zachęcenie każdej z was do bycia wymarzoną sobą. Cytat, dzisiaj mój ulubiony, który powtarzam jak mantrę: "Don't be yourself - be dream yourself!", przeczytałam kiedyś w Glamour. Pomyślałam chcę walczyć o siebie ! :)
Nie jestem osobą szczupła ani wysportowaną, brzuszek na zdjęciu nie nalezy do mnie, ale o takim właśnie marzę :) Miłością do aktywności fizycznej zaraziła mnie przez wielu uwielbiana, a przez innych znienawidzona Ewa Chodakowska :) Ja kocham tę kobietę, dzięki niej mam siłę, chęć i energię do podejmowania nowych wyzwań. Marzę o pięknej, szczupłej sylwetce, mam mnóstwo kompleksów związanych z wyglądem i pragnę pozbycia się ich, bo wiem jak bardzo utrudniają życie.
Tym blogiem chcę zmotywować siebie (i być może innych) do pracy nad sobą. Wiem, że wiele z nas chciałoby się pochwalić umięśnionymi nóżkami czy płaskim brzyszkiem, a ja wierzę, że NAM się uda ! :)
Trzymam kciuki za każdego kto pragnie zmienić siebie.
Mam nadzieję, że będziecie ze mną ♥♥♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz