sobota, 21 września 2013

Tag: mój pierwszy raz

Witajcie :)
Dzisiaj zaczęłam prowadzić bloga, a już zostałam oTAGowana przez Sylwię :)
Jest to akcja moich pierwszych razów według TAGu pochodzącego z kanału Red Lipstick Monster.

Zanim odpowiem na pytania otaguję do zabawy innych :
You can't stop
Plama na ścianie
Joannę
Werę
Paulinę
Paulinę
Martę
Iwonę
Dorotę
Wybiegaj się


PYTANIA_______________________________________________________________

1. Czy rozmawiasz jeszcze ze swoją pierwszą miłością?
    Niestety nie utrzymujemy kontaktów od bardzo dawna.
2.Jaki był twój pierwszy napój alkoholowy?
   Szampan :)
3.Jaka była twoja pierwsza praca?
   Do tej pory nigdzie jeszcze nie pracowałam.
4.Jaka była pierwsza osoba, która dzisiaj do ciebie napisała?
   Moja przyjaciółka :)
5.Jaka była pierwsza osoba, o której dzisiaj pomyślałaś?
   Przyjaciółka :)
6.Gdzie po raz pierwszy leciałaś samolotem?
   Nie leciałam jeszcze samolotem :(
7.Gdzie po raz pierwszy zostałaś na noc?
   Zapewne u babci :)
8.Kto był pierwszą osobą, z którą dzisiaj rozmawiałaś?
   Mama.
9.Co było pierwszą rzeczą, jaką dzisiaj zrobiłaś?
   Wybrałam się na spacerek z psem :)
10.Pierwszy koncert.
     Nie do końca pamiętam jaki był pierwszy , ale na pewno z rodzicami :)
11.Pierwsza złamana kość
     Ręka, w podstawówce.
12.Pierwszy piercing.
     Kolczyki w uszach w wieku kilku lat :)
13.Pierwsze państwo za granicą, do którego pojechałaś.
     Czechy :)
14.Pierwszy film, który pamiętasz.
     "Gdzie jest Nemo?" - pierwszy film na jakim byłam z mamą w kinie :)
15.Pierwsza uwaga w dzienniczku.
     Nie miałam żadnej
16.Pierwszy współlokator.   
     Jako takich współlokatorów jeszcze nie miała. Jedynie dzieliłam przez jakiś czas pokój z psem :)

To teraz Wy odpowiadajcie ! :)







1 komentarz:

  1. Dużo w odpowiedziach 'przyjaciółka' :D Zapraszam do mnie jak masz ochotę :D

    OdpowiedzUsuń