środa, 25 września 2013

Agnieszka Radwańska - nowa inspiracja :)

Witajcie :)
Od kilku dni walczę z chorobą, dopadł mnie jakiś wirus i niestety muszę to przeleżeć w domu. Korzystając z kilku dni wolnego obejrzałam wczoraj mecz naszej najlepszej tenisistki i zawiesiłam oko na jej figurze. Muszę przyznać, że Radwańska jest bardzo zgrabną dziewczyną :) Jest drobna, delikatnie zbudowana (w przeciwieństwie do kilku innych tenisistek) i naprawdę nieźle się prezentuje :) Mogę ze spokojem powiedzieć, że posiada figurę z moich marzeń.
Oczywiście doszła do tego bardzo ciężką pracą. Zawodowy sport to przecież mnóstwo wyrzeczeń, ciągłe treningi i ciagłe dbanie o sylwetkę. Gdzieś przeczytałam, że Agnieszka codziennie robi 300 brzuszków, do tego oczywiście inne treningi. Robi wrażenie :)






Radwańska została moją nową inspiracją, a jej figura motywuje mnie do walki :) Patrząc na Agnieszkę chyba zacznę robić 300 brzuszków dziennie, oprócz innych treningów oczywiście :)

3 komentarze:

  1. nie martw się, mnie też coś dopadło :) ale nie możemy się poddawać. walczymy o figurę taką jak agnieszki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. 35 year old Software Consultant Modestia Brumhead, hailing from Val Caron enjoys watching movies like "Time That Remains, The" and Computer programming. Took a trip to Historic Centre of Mexico City and Xochimilco and drives a Rally Wagon 3500. recenzja

    OdpowiedzUsuń