sobota, 21 września 2013

Inspiracje

Skoro zaczynamy, to przedstawie Wam moje inspiracje. Będą to osoby, które sprawiają, że wskakuję w strój do ćwiczeń i lecę trenować :)

Na pierwszym miejscu znajduje się moja ukochana "trenerka-killerka" Ewa Chodakowska :)
Uwielbiam ją za wszystko co robi, za poświęcenie, za serce jakie wkłada w swoją pracę, za pasję i talent do motywowania innych :) Marze o spotkaniu z Ewą i innymi osobami, które codziennie wylewają pot i łzy przy jej programach.


Dodatkowo Ewa ma pięknie wyrzeźbione ciało. Często rozmawiając ze znajomymi słyszę, że aż za bardzo. Mnie się podoba i marzę o figurze Ewki :)


Moja druga inspiracja. Uwielbiam sport. Kocham tenis. Jak wiemy tenisistki mają piękne ciała :) Mnie osobiście bardzo podoba figura Any Ivanovic. Piękna serbka, ma cudowną szczupłą sylwetkę i ładnie zarysowane mięśnie. 



Serba ma niesamowite, piekne i długie nogi. Zachwycam się nimi za każdym razem, gdy oglądam jej mecze :) 


Kolejną inspiracją będzie Anja Rubik. Często czytam, że jest nie załuguje na miano top modelki, że jest za chuda. Dla mnie jest idelana. Ma obłędne nogi, o których marzę, jak pewnie wiele z Was :) 




Jeśli któraś z Was interesuje się modą to możliwe, że zna włoską bloggerkę Chiarę Ferragni. Dla mnie jest śliczna dziewczyną i może nie ma aż tak zarysowanych mięśni przez co wygląda bardzo dziewczęco, ale trzeba przyznać, że figurę ma idealną :)



To sa moje inspiracje, które mnie motywują :) A może macie jakieś swoje? Podzielcie sie nimi :) 
Trzymajcie się ;)

1 komentarz:

  1. zostałaś oTAGowana http://amsyl.blogspot.com/2013/09/tag-moj-pierwszy-raz.html zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń