niedziela, 29 września 2013

Pierwsze blogowe wyzwanie ;)

Witajcie :)
Przyszedł w końcu czas na moje pierwsze blogowe wyzwanie.
Moją zmorą od bardzo dawna są boczki. Pomimo wielu treningów nieszczęsne boczki nadal mi wystają i to bardzo. Uważam, że nic się z nimi nie dzieje. Kiedy robie sobię przerwę w treningach mam wrażenie, że wszystko idzie właśnie w boczki. Wygląda to u mnie o tyle nieciekawie, że brzuch mam w miarę płaski, ale cały efekt psuje "mój wróg" ;(
Zatem plan mojego wyzwania ;)
Przez najbliższy miesiąc będę dodatkowo wykonywać ćwiczenia na boczki. Wybrałam sobie dwa zestawy, które będę robić na zmianę.




Każdy filmik trwa 10 minut, więc nie jest to jakieś wielkie poświęcenie ;) 
Za miesiąc wrzucę swoje efekty, o ile w ogóle jakieś będą :)
Trzymajcie kciuki :D


2 komentarze:

  1. Nie cierpię Tiffany :/ ma do niej uraz. Ale o gustach się nie rozmawia ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. ja bardzo lubie Tiffany :) czesto z nia cwicze :)
    pozdrawiam i zapraszam do obserwowana :)
    http://live-laught-love00.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń