niedziela, 6 października 2013

Podsumowanie tygodnia

Witajcie kochane ;)
Pomyślałam sobie, że wprowadzę tu coś nowego, co będę wrzucać regularnie ;) Ostatnio podsumowałam już mój wrzesień, a od teraz co tydzień będę streszczać moje ostatnie 7 dni ;)

W tym tygodniu powitałyśmy październik, co dla mnie oznaczało kilka nowych wyzwań.

Po pierwsze od października miałam zacząć chodzić na siłownie i fitness. Karnet mam kupiony, byłam juz dwa razy i raczej pozostanę przy pojawianiu się na siłowni dwa razy w tygodniu. Niestety nie mam czasu, żeby jeździć tam częściej ;( Będę zmieniać dni, żeby chodzić na różne zajęcia. Spodobały mi się treningi w grupie ;D

Po drugie walka z boczkami. Codziennie miałam wykonywać trening z jednego z filmików. Tak robiłam ;) Nawet gdy bardzo mi się nie chciało, wskakiwałam w wygodne ciuszki i trenowałam dla mnoich nowy boczków. Wydaję mi się, że te dwa filmiki jakie wybrałam są jednak za lekkie i ciężko będzie spodziewać się efektów, ale jestem dobrej myśli ;) Zatem każdy dzień na razie zaliczony ;D

Po trzecie miałam ograniczyć słodycze i zdrowo się odżywiać. No i tutaj robią się schody. Ciężko prowadzić zdrowy styl życia, przekonałam się o tym wiele razy. Ja niestety mam wiele momentów słabości, na przykład w szkole, gdy dopada mnie głód i jedyne coś co mogę zjeść nie należy do zdrowych. Mogę stwierdzić, iż trochę ograniczyłam moje słodkie słabości, ale będę się starać jeszcze bardziej :) Zdrowe posiłki - jak najbardziej ;) Ogólnie moja dieta jest ok, oprócz słodyczy ;(

Staram się także pisać tutaj w miarę regularnie. Chciałabym Was odwiedzać codziennie i wrzucać coś od siebie, ale niestety doba trwa tylko 24 godziny ;( Więc moim kolejnym październikowym postanowieniem będzie dbać o bloga ;D

A jak Wasze październikowe postanowienia?
Trzymam za Was kciuki!
Pozdrawiam ;)

2 komentarze:

  1. Czyli postanowienia (prawie) wykonane :) Ja sobie nie daję żadnych, bo nie dla mnie takie nakazy i zakazy hehe :) zapraszam na nowy post: http://just-do-it-with-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bierz ze sobą owoce do szkoły, to odciągnie Cię od sklepików ze słodkościami ;) Ale będzie dobrze, krok po kroku do przodu ;)

    OdpowiedzUsuń